Walentynkowa wycieczka klas 7a i 7d do Rzeszowa
14 lutego 2025 roku, w Dzień Zakochanych, uczniowie klas 7a i 7d wybrali się na wspólną wycieczkę walentynkową do Rzeszowa. Pierwszym punktem programu był seans filmowy „Akademia Pana Kleksa”, który przeniósł młodzież w świat pełen magii i niezwykłych przygód.
Po kinowych emocjach przyszedł czas na integrację na kręgielni. Wspólna zabawa dostarczyła wielu pozytywnych wrażeń i okazji do lepszego poznania się uczniów obu klas. Organizacją wyjazdu zajął się pan Karol Kasprzak, wychowawca klasy 7a. Opiekę nad uczniami sprawowały dr Beata Kraska – wychowawczyni klasy 7d oraz pani Marta Nizioł. To był dzień pełen radości, uśmiechu i wspólnie spędzonego czasu!
dr Beata Kraska









Klasa 7d na spektaklu „Pinokio – co czują maszyny” i integracji na kręglach
22 stycznia 2025 roku uczniowie klasy 7d wzięli udział w wyjątkowej wycieczce do Teatru Maski, gdzie obejrzeli spektakl pt. „Pinokio – co czują maszyny”. Przedstawienie, inspirowane klasyczną historią o drewnianym chłopcu, poruszało tematykę emocji sztucznej inteligencji i relacji między ludźmi a maszynami. Po teatralnych wrażeniach przyszedł czas na aktywną integrację. Uczniowie udali się na kręgielnię, gdzie rywalizowali w przyjaznej atmosferze, doskonaląc swoje umiejętności i ciesząc się wspólnym czasem. Opiekę nad grupą sprawowały dr Beata Kraska – wychowawczyni klasy oraz Agnieszka Pustkowska, które zadbały o komfort i bezpieczeństwo uczniów. To była niezapomniana wycieczka, pełna emocji i świetnej zabawy!
dr Beata Kraska






Program „ZDROWO I SPORTOWO”

Dzień pozytywnego myślenia.
Dnia 3 lutego 2025 roku w naszej szkole obchodziliśmy Dzień Pozytywnego Myślenia, bowiem pozytywne myślenie pomaga uwierzyć w siebie oraz we własne możliwości, co przekłada się na większe sukcesy w życiu codziennym. Dzięki temu znajdujemy motywację do działania i odkrywamy siebie z jak to najlepszej możliwej strony. W tym dniu uczniowie RSU chodzili po klasach, dzielili się z kolegami i koleżankami, nauczycielami oraz pracownikami naszej szkoły karteczkami z pozytywnymi myślami, które mogli między sobą wymieniać. Chcieliśmy pokazać, że pozytywne myślenie ma większą moc niż negatywne zdarzenia. Zachęcanie wszystkich do skupienia się na pozytywnych zdarzeniach i podkreślenie ich znaczenia pomoże zrozumieć, że pozytywne nastawienie może pomóc uczyć się i rozwijać bez stresu.






